Wydawanie zaświadczeń ze zdarzeń drogowych, przyjmowanie skarg i wniosków – zalecenia związane z zagrożeniem koronawirusem
W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywoływanej przez koronawirusa, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo publiczne, począwszy od dnia dzisiejszego do odwołania, zalecamy by w sprawach skarg i wniosków oraz zaświadczeń ze zdarzeń drogowych, nie składać osobistych wizyt w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu. W sprawach tych możliwy pozostaje kontakt mailowy.
Pamiętajmy, że wizyty w jednostkach Policji wiążą się często z koniecznością poruszania środkami komunikacji zbiorowej oraz przebywaniem wśród większej ilości nieznanych nam osób. Oczekując na przyjęcie zgłoszenia w zamkniętych pomieszczeniach również jesteśmy narażeni na kontakt z obcymi osobami.
Dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu, związanych z potrzebą uzyskania zaświadczeń ze zdarzeń drogowych bądź złożenia skargi/wniosku. W sprawach tych nie zalecamy też wysyłania korespondencji tradycyjną pocztą. Do Państwa dyspozycji pozostaje kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazane poniżej adresy:
- komendant@bierun.ka.policja.gov.pl – w sprawach skarg i wniosków
- rd@bierun.ka.policja.gov.pl – w sprawach zaświadczeń ze zdarzeń drogowych
Przypominamy jednocześnie o konieczności dopełnienia ogólnych zasad warunkujących przyjęcie wniosku o wydanie zaświadczenia ze zdarzenia drogowego lub skargi/wniosku.
Powyższe zalecenia obowiązują do odwołania.